عمل بوکال فت - دکتر مریم هاشمی1

با عمل بوکال فت بیشتر آشنا شوید!

عمل بوکال فت چیست؟

امروزه سطح توقعات و سلیقه افراد تغییرات زیادی پیدا کرده و تعریف زیبایی برای آنها متفاوت می باشد. یکی از مواردی که با تحولات عظیمی روبرو بوده، فرم کلی صورت است که در سال ‌های گذشته، داشتن یک صورت پر و اصطلاحاً گرد جزء مزیت ها قرار می گرفت و ملازمه زیبایی بود.

در سال های اخیر نه تنها داشتن صورت پر و گرد زیبایی نیست؛ بلکه اغلب افراد به دنبال ایجاد گونه و زاویه و فک برجسته بوده و بیشتر مورد پسند قرار می گیرد.

افرادی که دارای صورت گرد هستند به دنبال پیدا کردن راه حل هایی جهت ایجاد زاویه دار کردن صورت خود می باشند که عمل بوکال فت یک راه حل مناسب است.

بوکال به چربی ‌هایی گفته می شود که در زیر گونه قرار دارند. وجود این چربی ها موجب شده تا صورت افراد از لحاظ ظاهری گرد به نظر برسد.

عمل بوکال فت یک روش جراحی است که به وسیله آن از داخل دهان چربی ‌های اضافه خارج شده و صورت لاغرتر و زاویه دار به نظر می ‌رسد.

در صورتی که جراحی بوکال فت توسط متخصصین متبحر انجام شود یک صورت زیبا با کادری فشن خواهیم داشت. پس در انتخاب پزشک متخصص دقت بیشتری داشته باشید.

 

مراحل جراحی بوکال فت

معمولاً افرادی که دارای صورت بزرگ و چاق هستند به عنوان کاندید جراحی بوکال فت قرار می ‌گیرند که انجام این عمل بسته به نظر پزشک متخصص انجام می پذیرد. چرا که همه این افراد نمی توانند این عمل را انجام دهند.

برای جراحی بوکال فت نیازی به بیهوشی نیست و این عمل از طریق دهان و تنها با بی حسی موضعی انجام می شود. برای انجام جراحی در هر قسمت از صورت حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز است، به همین جهت این جراحی در گروه عمل های سرپایی قرار گرفته و نیازی به بستری ندارد.

مراحل جراحی بوکال فت به این صورت است که:

  • معاینه بیمار توسط پزشک و تشخیص مناسب بودن جراحی بوکال فت
  • بی حسی موضعی به همراه آرامبخش یا بدون آرامبخش
  • ایجاد برش ۱ سانتی متری داخل دهان
  • شناسایی چربی بوکال
  • بیرون کشیدن چربی با ظرافت زیاد
  • برداشتن تمام چربی اضافی
  • کوتر یا الکتروکوتر محل برش

مراقبت های بعد از عمل لاغری صورت

جراحی بوکال فت یا لاغری صورت یک عمل ساده و کم ریسک است اما باید برخی از مراقبت ها را انجام داد.

به همین سبب پزشک جراح و پس از پایان کار توصیه ‌هایی را برای بهبود هرچه سریعتر به بیمار می کند که با رعایت آنها طول دوره نقاهت کوتاه تر می گردد.

مهمترین مراقبت ها و توصیه هایی که پزشک بعد از انجام عمل لاغری صورت، به بیمار می کند، به شرح ذیل است:

  • استفاده از غذاهای نرم و آبکی به مدت ۳ الی ۴ روز
  • شستشوی دهان با استفاده از سرم ‌های مخصوص بعد از صرف هر وعده غذا
  • استفاده از آنتی بیوتیک ها مطابق تجویز پزشک
  • بالا نگه داشتن سر در زمان خواب و استراحت
  • دوری از استعمال دخانیات تا بهبودی کامل
  • دستکاری نکردن بخیه و جای زخم و لمس نکردن آن با زبان
  • پرهیز از انجام ورزش های سنگین

عمل بوکال فت - دکتر مریم هاشمی

دلایل ایجاد چربی بوکال در صورت

صورت از یک اسکلت برخوردار است که وظیفه نگهداری بافت ‌های نرم را به عهده دارد. اسکلت می ‌تواند مرز صورت، فک و گونه ها را به خوبی مشخص کند.

بخش نرم که در صورت وجود دارد، نشان دهنده تمامی احساسات و حالات درونی افراد بوده و قسمت زیادی از این بافت نرم را چربی ها تشکیل می دهند. هر زمان که بافت چربی ها از حالت معمول افزایش پیدا کند، موجب می شود تا چهره انسان از حالت جوان بودن خارج گردد.

مهمترین دلایل ایجاد چربی بوکال در صورت عبارتند از:

کم آب شدن بدن

کم آبی در بدن عوارض و مشکلات بسیار زیادی به وجود می ‌آورد، در حالت کم آبی بدن به دلیل انتقال کمتر مواد معدنی و مایعات، جهت حفظ تعادل سعی می کند تا شرایط را با بی ‌آبی تنظیم نماید. یکی از ترفندها تجمع آب در بافت های صورت است که این فرآیند موجب پف کردن صورت و چشم ها می شود.

نداشتن رژیم غذایی سالم

پف کردن صورت به دلیل کمبود مواد معدنی و ویتامین در بدن بوده که علت اصلی آن استفاده از رژیم غذایی نا سالم است. در صورتی که مصرف قند مصنوعی و نوشابه‌ های گازدار و فست فود زیادتر از حد معمول باشد، مشکلات مختلفی در بدن به وجود می آید.

نوشیدن الکل

نوشیدن الکل موجب می ‌شود تا در بدن کم آبی رخ دهد، همچنین الکل ها از مواد قندی زیادی برخوردار بوده که موجب چاقی صورت و ایجاد غبغب می گردند.

بیماری های خاص

وجود برخی از بیماری‌ های خاص مانند بیماری ‌های کلیوی، کم کاری تیروئید، عفونت سینوس ها پف در صورت ایجاد می نماید.

عمل بوکال فت برای لاغری صورت و ایجاد خطوط مختلف در ناحیه فک و گونه ها بهترین عمل برای افرادی است که زیبایی را در خطوط چهره قرار می دانند. پس با انتخاب یک پزشک متخصص، این عمل را به بهترین وجه انجام بدهید. دکتر مریم هاشمی یکیتزریق چربیتزریق چربی از متخصصین حاضر در این حوزه است که می ‌تواند به افراد متقاضی این عمل کمک کند.

هزینه بوکال فت چقدر است؟

بوکال فت یک عمل جراحی زیبایی است که توسط بیمه حمایت نمی ‌شود و باید متقاضیان تمامی هزینه ها را شخصاً پرداخت کنند.

به همین جهت برای افرادی که به دنبال دریافت خدمات در حوزه عمل های زیبایی و به خصوص بوکال فت هستند، مهم است که هزینه ها چگونه مشخص می شود.

هزینه عمل بوکال فت در همه بیماران یکسان نبوده و با توجه به شرایط هر بیمار تفاوت های زیادی پیدا می کند.

مهمترین عواملی که در قیمت جراحی بوکال فت تأثیر می گذارد:

  • تفاوت خواسته های بیماران با یکدیگر
  • حجم استخراج چربی در افراد
  • وسعت کار بر روی صورت
  • هزینه و دستمزد جراح و کلینیک

دکتر مریم هاشمی یکی از متخصصان حرفه‌ ای در این حوزه است که سعی کرده تا با دریافت دستمزد مناسب، شرایط انجام این عمل زیبایی را برای افرادی که متقاضیان هستند، به آسانی فراهم نماید.

بهترین جراح بوکال فت

جراحی های زیبایی در گروه جراحی های حساس قرار می‌ گیرند و باید پزشک در ظرافت این عمل ها توجه بیشتری داشته باشد تا نتیجه جراحی مناسب و زیبا گردد.

معمولاً در عمل‌های جراحی زیبایی دو نکته مهم سلامت بیمار و زیبا شدن نتیجه عمل مدنظر قرار دارد که پزشک جراح باید بر روی هر دو گزینه تمرکز کند. با انجام دادن عمل بوکال فت با ظرافت بالا موجب شده تا زاویه سازی به شکل قرینه در صورت به وجود بیاید.

توصیه می‌شود قبل از انجام هرگونه عمل جراحی به خوبی در مورد علم و تخصص جراح تحقیق کرده و اطمینان حاصل کنید که بهترین پزشک را انتخاب نموده اید.

از مهمترین ویژگی هایی که یک جراح خوب در زمینه بوکال فت دارد عبارتند از:

  • یک پزشک خوب در هر جلسه باید مشاوره خوبی به بیماران خود بدهد، تا متناسب به اهداف بیمار نتیجه رضایت بخش به وجود بیاید.
  • لازم است که در جلسات مشاوره در مورد سوابق بیماری یا داروهای خاصی که فرد استفاده می کند، اطلاعات به دست آورد.
  • جراح باید به جدیدترین اطلاعات و علم روز مسلط بوده و متناسب با شرایط بیمار از جدیدترین تکنیک ها استفاده نماید.
  • در نظر گرفتن سلامت بیمار باید در وهله اول قرار بگیرد و در صورت مناسب نبودن جراحی، بیمار را به صورت منطقی توجیه و منصرف کند.
  • جراح باید افراد را از تمامی عوارضی که ممکن است بعد از عمل برای آنها به وجود بیاید آگاه نماید.
  • رازداری و حفظ اطلاعات شخصی مراجعه ‌کنندگان جزء وظایف اصلی جراح است.
  • داشتن قوه تخیل خوب و مجسم کردن شکل صورت قبل از جراحی، بعد از آن و در حین عمل تأثیر زیادی در نتیجه جراحی دارد.

مریم هاشمی یکی از بهترین جراحان در حوزه عمل بوکال فت است که با داشتن تخصص در زمینه جراحی های نوین می ‌تواند به افراد زیادی کمک کند تا با انجام عمل های مختلف از چهره و ظاهر خود رضایت کافی را به دست آورند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا